آغاز به کار دومین هفته بین‌المللی پرفورمنس در دانشگاه تهران
نوشته شده توسط : استاد سلام

آغاز به کار دومین هفته بین‌المللی پرفورمنس در دانشگاه تهران

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه تهران، دومین هفته پژوهشی اجرایی پرفورمنس ایران با حضور دکتر مجید سرسنگی، پرفسور کریستین بیه، دکتر کارل وان هاسبورک، دکتر مورل، دکتر ندا شاهرخی، امیرحسین حریری و با پیام ویدئویی ریچارد شکنر در تالار امیر کبیر، دانشگاه تهران افتتاح شد.

در ابتدای این مراسم، دکتر مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران، ضمن خوش‌آمدگویی به حاضران و قدردانی از دست‌اندرکاران این برنامه، گفت: «غالب کسانی که در این مراسم حضور دارند یا دانشجو هستند یا بودند و یا خواهند شد در نتیجه فصل مشترک همه ما صفت دانشجویی است، در نتیجه به نکاتی در خصوص وضعیت تئاتر دانشگاهی اشاره می‌کنم؛ سال‌ها است که من این نکات را می‌گویم و به مصداق «آنچه البته به جایی نرسد فریاد است»، ظاهراً این گفتن با نگفتن ما هیچ تفاوتی هم نمی‌کند اما به نظرم می‌رسد جریان تئاتر دانشجویی ما در سال‌های اخیر با یک انحراف جدی رو به رو شده است. انحرافی که آن را از هویت اصلی دانشجویی منفک کرده و بیشتر تبدیل به یک مقلد از جریانات تئاتری شبه حرفه‌ای در ایران، تبدیل کرده است. اینکه می‌گویم شبه حرفه‌ای به این دلیل است که اعتقاد دارم ما متأسفانه حتی در حوزه تئاتر حرفه‌ای هم خیلی توفیق نداشتیم هر چند که افرادی ادعا می‌کنند حرفه‌ای تئاتر هستند، غیر از چند گروه که در این سال‌ها به صورت جدی کار کرده‌اند و می‌توان به آنها گروه تئاتر حرفه‌ای گفت، جریان حرفه‌ای نیز توفیقی نداشته است.»

منبع:http://ut.ac.ir/fa/news/4641

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی زبان انگلیسی, تدریس خصوصی تافل,تدریس خصوصی آیلتس  و... آرزوی موفقیت در این سمینار را دارد.





:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , , تدریس خصوصی زبان انگلیسی , تدریس خصوصی تافل , تدریس خصوصی آیلتس ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: